Sunday, October 03, 2010

MONOLOG : Apa de hal???

Salam...

Ahhaaa aku bermonolog lgi...jge2 mgkin ayat aku xstabil seperti slalu...dah 7 hari a.k.a 1 weeks gak aku xhapdet blog...seyes bz...life???ontahhhh seyes xde life kowt...pegi pagi blik malam hahaha lil' bit penat tp aku hepi ble brade di tempat 'ITU'...weekend jela yg fully utilized tok rest n enjoy...papepon aku HAPPY....
asal plak aku hepi kan???soalan nieh pnh ditnye oleh incik boyfie...aku hepi sebab ade mesin otomatik yg wat air panas+sedap...haha apakah???reason yg xleh pkai lgsung...eh btul pe aku ske mesin tu...ckp jer nk air ape..tekan jer dh dpt air peberet...choc o cino...white coffee...mocha...espresso sume ade...rse cm nk bwk blik jer mesin tu kt rmh hahaha...xdelaaa tu juz reason smpingan jer...the important thing is everybody is fwendly at dat place...ye...aku suka sangat environment kt situ....
arghhh stop2 cite pasal tmpat tu...ini citer lgi penting...sebabkan nk berjasa kpd mata aku yg byk memerhatikan org so now aku kerahkan jari jemariku utk meluahkan apa yg terpendam dihatiku ini...chewahhhh hehehe
eh2 lupe jap erk nk wat iklan jap,
FRIDAY,1 Oct- "Thanx dear dtg menjenguk me kat cnie...n thanx gak blanje McD....seronot naik kude red+black tu kannnn hahahaha"....
wokey....sudaaaa hihi let's continue,
SATURDAY,2 Oct- Aku malas nk cite pnjg2...yg pnting waktu n tarikh diberikan adelah hari open house rumah sewa aku nie...so kompom2 kne kemas n sewaktu dgnnye...bagi aku, aku xkisah nk tlg kemas or dok kt dapur 24hours...tp pliz jgn bg aku tugas melayan tetamu2 yg ade....aku xmesra alam dgn org yg aku xkenal...lgi pon i'm new here....
tapi aku tgk org gak...if pompuan aku layan jer...tapi if lelaki2 (xkire bujang or laki org) dtg (maklum r kakak owner byk kenalan2 yg diantaranye penyewa2 die gak) aku xberapa besh nk layan...sowie aku bukan GUNDIK nk layan jantan...dat y dat day rmai jantan2 yg terkesima dgn ketidak mesraan alaman aku nieh hahaha ape pnye ayat daaaaa....aku rela dok kat balkoni layan 2 org bdk kecik yg cute...even xpaham ape yg cube dorg sebut n sampaikan tapi aku tetap ske melayan dorang....terhibur la jgk...
lantak la org nk kata aku sombong coz xmelayan dorg (especially jantan)...aku xrase rugi papepon...n lantak gak r klo ko ade jawatan,harta n paras rupe tp if ko dh start menggatal...SERIOUS AKU XKAN RESPECT LANGSUNG....hai jantan2...mcm xpenah tgk pompuan....yg mem sorg nieh bley plak nk love match kan....beragak r ckit...mem cam ske jer keje2 nk match nieh....xkasi pkai buruk2...kne pkai cntik2 nnt xde org ngorat katenye....WTH????da mcm mak ayam plak kan...seyes xske doe....ntahla mcm2 org yg dtg semalam...tp majoriti jantan2 yg menghadirkan diri smlm mcm dtg dr planet mne ntah...xpenah tgk pompuan...mgkin r kan sebab aku n kwn slalu berlari msk blik menjge aurat msg2 if jantan2 menjenguk n dtg sesuke ati jer rmh nieh....selalunye xdpt tgk ktaorg live sbb ktaorg ske dok dlm bilik so dorg mmg amek kesempatan r usha ktaorg btul2....weiii aku byr gak sewa...aku berhak beb...sebabkan aku org bru so mls r nk citer byk...seyes aku myampah dgn jantan yg ske nk mgendap n amek tau pasal ktaorg...klo dgn mem ko bley r coz mem single lgi hahaha tp dgr citer ko pon dh berbini so ape motif nk men jenguk2 plak...seyes xde privacy...aritu aku berlari masuk bilik seb bek xbenjol dahi aku langgar pintu....haishhh...
ade sorg nieh lgi r mem bg nme mamat nieh pancasitara...mmg die pkai spec htm...xbuka2 mcm komposer azmeer tu...mgkin r ade probs dgn matanye tu tp prob2 pon mgatal gak tu...bro..lu xyah nk tipu r...wa nmpk even lu tgk dpn tp mata lu sbnrnye ke arah pompuan2...pehtu bley plak kan senyum2...tp wa respect lu coz pas je azan lu trus trun g surau tok solat...bgus r cmtu...even lu pkai bju kaler peberet wa tp lu sengih2 wa xley trima hahaha...lu jgn nk mgatal sbb lu da ade awek...hahaha eh2 cmne aku leh tau nieh...coz b4 tu mem dh citer sgala2nye....so aku dpt agak n kenal org2 yg mem cte tu...
owh stop cte pasal jntan...xbesh pon...(cik shelovepink...boyfie awak tu lelaki gak hehe) lelaki n jantan brbeza k ;ppppp
selain jantan,rmai r dtg smlm...kecelaruan jantina...sugar daddy...n mcm2 kes lah haha...xsngka bdk tomboy tu bwk awek die...masalahnye lu nk jd tomboy tp wa tgk lu lembut jer...sore pon halus...xsesuai okeng...tp cre lu smoke sgt2 style (tgk dr jauh coz xske bau rokok huh)...bley r rating lu 8/10...sebijik cm jantan...nk jd jantan tp sore mcm fasha sandha ape de hal hehehe...
hah ade lgi kes...kan aku melayan bdk2 kt balkoni rmh kan...even bdk tu pelat2 tp aku dpt tgkp ape bdk tu ckp...bdk ni adik bradik laki n pompuan....pompuan tu dlm umo 2-3 thn kot...laki 4-5 thn....tp seyes dak pompuan tu mencarut doe....die tndang muntut abg pehtu die ckp 'tndg p***k kang'....mak aiiii gilerrr rrrrr....tp seb bek bdk tu mndgr kte....mak n ayh die kt dlm rmh tahan malu...bile aku pndg, mak ayh dak nie wat2 pndg tmpt lain...aku ckp elok2 kt bdk2 tu...xbaik wat n ckp cmtu...great dorg mndgr kate n xckp lgi prkataaan ntahpape tu...tp plg lawak ble bdk tu tgk muke pancasitara jer trus die nangis hahaha cian pancasitara apela dosa ko erk...cre ko merenyih tu agaknye menakotkan bdk2 kot....hehe..YA ALLAH, aku berharap sgt2 aku mendapat anak yg berbudi bahasa n elok tingkah laku...amin...
Dan PALINGGGGG aku HOTTTTTTTT dgn sorg pompuan nieh...seyes skt ati weiii...g mati r if org nk ckp aku mgutuk dia ke ape tp mmg sgt2 perlu aku mgutuk pompuan tu...die org 1st yg dtg...dtg dgn sorg guys...guys ker??hurmmm honestly dat person is men/mr. hehehe seyes...aku ingt dia dtg dgn bapak die...rope2nye boyfren dowhhh....yg penting laki tu dh ade bini...kire klo mnjadi, bdk pompuan tu bakal jd no.2...ish3 aku nieh sume tau kan...mnenye xtau mem ske berceriter...nmpk sgt mem brbakat dlm bab2 berceriter nieh....org yg b4 nieh aku xpnh knl, sehari jer jmpe aku dh boley agak die yg mne satu...sumenye brpandukan cerite mem ye kwn2 hahaha LOVE IS BLIND okenggg...ok tp prangai ko tu mcm harammm...sia2 jer dpt muke comel tp xsenyum n xberbudi bahasa....ape ko ingt ko besh sgt ke dpt laki kaya tu smpai dh xreti dh nk berbudi bhs....can u imagine...bf die tu umo 58...die umo 19 ke 20 ntah...mak aiiii laki tu lgi tua dr ayah aku...hurmmm ntahlah aku xkisah sgt bout percintaan dorg coz if dh jodoh mmg kte xdpt mgelak...tp aku trsgt bengang sbb pompuan tu kerek plak time2 raye nieh...salam org mmg xtgk muke r...pehtu aku nieh kan a.k.a pnyambut tetamu..aku pnyela baik tnye die die dok mne( coz aku nk tnye die dok blok mne)...skali die leh jwb,
"MANA-MANA JELAA"....kepala howt ko jwb cmtu....sengal giler ko nieh...sugar daddy ko pon pndai bab2 budi bhs nieh coz aku nmpk dr raut wajah bf ko tu trgmbr perasaan malu ble ko mgeluarkan ayt sampah tu....kesian tgk ko nieh...mude lgi dr aku...dpt org kaya...berpgkat....tp budi bahasa ko ke laut....mmg elok r ko dpt rmh n housemate yg bisu n xbyk ckp...sbb if dorg byk ckp sure dorg sakit hati dgr butir2 bicara dr mulut ko tu...bru ko tau kan communication is very important kannn....so jge ckit budi bhs ko tu...ish3 geram aku...sabar jelaaaa...
sbb kan aku malas nk layan tetamu2 mem yg kebanyakan nye weird so aku tlah meng heaven kan diri ke mid valley brsme rkan2 ku utk menonton wayang....soooooo magika owesome.....syok gilerr layan cte nieh hehehe...sesape yg xtgk tu g r pnuh kan panggung....pas dh tgk bru leh komen besh ke xbesh ;ppp
p/s: AYAT AKU XBLEY BLAH KALI NIEH!!
*mntk ampun n maaf if k.ngah trksr bhs

6 comments:

  1. ade ke kuda waner merah n itam awak?

    ReplyDelete
  2. cakap jer kat minah yang ngan pakwe die umo 58 tu camni...

    ooo dok mane mane je la... awak xder rumah ker...kire awak merempat la ni... ish2 nasib baik orang tua tu kutip awak kan .. kalo x... xtahu la nasib awak tu.....

    wahahaha

    ReplyDelete
  3. alamak malunye encik kono@nizam bce monolog nieh huhu kasarkan bhs org dlm monolog nieh tp hakikatnye xsmpai hati nk ckp kasar cmtu kt minah tu huhu...pendam jer huhuhu biar jela die...org nieh bermonolog je lebey tp....

    ReplyDelete
  4. alamak... kantoi sudah... wahahaha xde hal... muke lembut hati ganaz....Muahahahahaha~

    ReplyDelete
  5. biar hati kasar...jgn luaran n perangai kasar...hahaha xpela org juz nk motivate diri nie jd lebey strong...dat y kne ckp kasar dgn diri sendiri...biar beringat ckit jgn wat baik sgt dgn org huhuhu...

    ReplyDelete