Tuesday, July 26, 2011

Just Short Update~


Salam n Hellooo u ollz...

Nampak pape x perubahan kat blog i nieh???nmpk x??nmpk x???hape xnmpk....cube u ollz tgk left side, u ollz nmpk ape? hehe...nmpk x perkataan "followers" tu...akhirnya kannn...^,^ b4 ni bukan xnak letak tapi bile rase "sapelah saya ini" so xjadi nk letak widget tu...maklum la blog i nie xseberape sgt...*ini bukan nak tagih simpati okey*....heading pon teruk...i try to improve it but take time laa...i xmenghadap pc 24/7 sebab tu susah ckit nk menghapdet2 nieh....

i still belajar care2 berbloging dgn betul...so u ollz yg rase baek ati tu plizzz ajar i ok..hehe

T.H.A.N.K.S

p/s: tapi i dah ade 2 followers hehe maceh2...

*mntk ampun n maaf if k.ngah trksr bhs*

2 comments:

  1. huhu...first aku tk cam tau..pastu baru aku tau..ko upenya yg komen aritu..ahaks..welcome to blogspot. ahaks..takpe memlua mmg mcm tak nampah hala tuju lagi.laama2 ko akan improve dlm blogging..gud luck bebeh!

    ReplyDelete
  2. thanx aish...hehe dah lama ade blog tp bru skang nk letak followers hihi sebab rase malu plak org follow2 nieh...tiada keberanian disitu...n thanx again aish jd follower aku...segan weyhh hahaha tgk heading blog nieh pon aku dah malu giler..xreti aku nak resize n chantek kan words tu hihi...papepon maceh2 sekalik lagi =)

    ReplyDelete