Wednesday, July 14, 2010

Hmm...what's wrong??


Salamz...
hmm i rse mcm bersalah plak coz trluah perasaan kt komen2 fb..
i dah promise yg i nak simpan rahsia hati nie...but seyes xleh nk pendam lagi dah
coz makin lme i biar makin dia 'meroyan'...
sorry to say, i dilahirkan menjadi seorg yg honest...so i berckp mgikot akal fikiran
it's me...terlampau jujur...if me xske me akan ckp...
but after that me sure rse bersalah coz mcm dah lukakan hati seseorg...

sejujurnya i xberniat pon nk myakiti hati sesiapa...but sumtime if kita dh rse lemas dan rimas dgn perangai seseorg wajar ke kite berdiam diri semata2 ingin mnjage hati dan perasaan org...
ya buat mse nie i juz bg hint je kt dia bkn krn i takot tp i still lagi waras untuk mnjage hati org even hati me sakit n kecewa....

bila org tnye, "siape org tu?" me akan keep silent coz cukuplah i rse bersalah if dh meluahkan prasaan..i xnk tmbh lgi rse bersalah n dosa i dgn memburukkan org itu...
it's not me...even my words kadangkala sound like heavy but deep in my heart ALLAH je yg tahu betapa jellynye hati i nieh...
me xske jd hipokrit..yg luaran nmpk sopan gile tp hati lebih busuk dr bangkai...

i wish semakin brtmbhnye umo,i want to be more matured n slalu berpesan kpd hati dan akal fikiran supaya berfikir secara rasional dan bertutur dgn kata2 yg berhemah...
coz YOU R WHAT U THINKING...
tp nobody perfect rite...owez dihasut oleh devil2

deep in my heart n sorry to say that i dun like people owez follow what i do..
follow my words n follow my idea's...sorry..sorry...n sorry again..
sumtime it's good for me coz be a positive role model to u
but if u adore me dlm diam2 xpe i xkisah pon nieh u ske shoutout n 'meroyan' xtentu hala yg kununnye wahh what u said it's come from ur idea's...
plizz behave ur self...i pretended to ignoring u but coz of u 'meroyan' so it's become "sgt menyemak" dlm hidup i...

pliz dun be like that...i ckit pon xmrh ape yg u nk buat tu tp tolongla jgn nk 'meroyan' xtentu hala
i noe u pon manusia jgk n u live in human life so for sure u byk story n idea's yg nk dikongsikn brsama...so xperlula nk copy n paste words n my idea's...
sorry ye kpd u tu...mntk ampun n maaf sgt2 if i meyinggung hati u...
i bukan membenci u but i tegur nieh dgn hati yg ikhlas...
if i tegur u direct sure u xdpt terima hakikat so this is da best way coz i noe u owez follow me so if u read this entry juz think positive all my words n hope u better changing...

~LOVE & HONEST~

4 comments:

  1. hai dik kan kakak sudah bilang xske tmbh dosa nk cerita pasal org..xperlu taula ye dik =) yg penting dia seorang manusia =) n akak pon dh xkisah dah yg penting hidup akak happy owez =)

    ReplyDelete