Tuesday, June 22, 2010

My DAD is EVERYTHING~


Salam to u ollz..
Entry kali nie dedicate to my beloved dad
Mr. NOR MOHAMAD B. OTHMAN
sempena FATHER'S DAY pd 20 June yg lepas..

sangat bersyukur kepada ALLAH swt kerana mengurniakan kpd i seorg ayah yg very talented..
n sgt appreciate coz my dad very responsible n xleh tgk ank2nye susah
dan i lebih rse sgt terharu bile tgk kesungguhan my dad betulkan meja kesayangan i
yg rosak tu akibat perbuatan bdk "pendek akal" huh..
ayah tgk aku sedih + marah terus ayah suruh amik toolbox die n betulkan time tu gak
huhu sgt terharu ok...

sgt berbangga bila mndpt ayah yg serba boleh..

  • Ayah saya pandai mengaji AL-QURAN
  • Ayah saya berbakat mengetuai bacaan doa
  • Ayah saya pandai berzanji
  • Ayah saya berbakat mnjadi imam
  • Ayah saya pandai bermain badminton
  • Ayah saya pandai main takraw
  • Ayah saya pandai main karom
  • Ayah saya pandai main ping pong
  • Ayah saya pandai berenang
  • Ayah saya pandai berkayak
  • Ayah saya pandai bersilat
  • Ayah saya rajin berkebun
  • Ayah saya pandai bertukang
  • Ayah saya pandai tentang kemahiran hidup
  • Ayah saya pandai menyanyi
  • Ayah saya pandai melukis
  • Ayah saya berbakat menjadi pengacara majlis
  • Ayah saya pandai baca sajak
  • Ayah saya pandai memasak
  • Ayah saya rajin basuh baju sendiri
  • Ayah saya seorang pegawai Kastam
  • Dan byk lagi bakat2 dan kebolehan ayah saya...

Dat y saya sayang ayah saya sgt2..
coz dia la teman debate saya
(*ayh akn snyi bile i xckp coz ayh ske gelarkan i radio Segamat hehe)

HAPPY FATHER'S DAY AYAH
-
-
-
-
-
* nie la ayah saya...cute kan hehe


*ayah sye wakil kastam n9 dlm acara badminton di ipoh


*pic ayh main takraw time di kastam n9 dulu


*ayah saya juara karom di kastam kelana jaya


*ayah saya terer berkayak...(*hmm aku ntah bile dpt peluang nk berkayak)


*ayah saya pndai menyanyi...lagu fav dia adela "hidup di bui- D'lloyd


*series kan muke ayh sye time jd emcee hehe


papepon AYAH SAYA ADALAH YANG TERBAEKKK
haha ayah korg ade ke?? hiiiii...

syukur kerana i masih mempunyai seorg AYAH
syukur kehadrat ilahi diatas kurniaan yg terternilai...

THANX AYAH FOR EVERYTHING
&
LURVE U SO MUCH

from anakandamu,

~Nurul~

*mntk ampun n maaf if k.ngah trksr bhs

No comments:

Post a Comment